IIUM Nurse Bloggers

Ex-IIUM Matric

Kebun Ilmu

Ustaz's note

Ayat-Ayat Cinta

"dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya”
[Al-Baqarah 2: 216]

Sahabat Blogger IIUM

Mardhtillah Matlubi

~ I wish I could make people smile and make them know how beautiful life is. Just a plain me, seeking His bless worldly and hereafter.~

Total Pageviews

Wahai Rasulullah...

Ingin ku susuri denai hidup mu, ya Rasulullah
Izinkan aku mencintai mu
Izinkan aku merinduimu

Selawat dan Salam yang setinggi-tingginya ke atas mu
Wahai Kekasih Allah..

Sembang Hikmah

~Demi Masa~

"Demi Masa..Sesungguhnya manusia itu berada di dalam kerugian..Melainkan orang-orang yang beriman dan beramal soleh..dan berpesan-pesan dengan kebenaran dan berpesan-pesan dengan kesabaran" Berapa banyak lagi masa yang bersisa untuk kita??
Powered by Blogger.

Daisypath - Anniversary

There was an error in this gadget

Sunday, May 10, 2009

Cupcakesssss..

Cutie cuppies.blogspot.com


Our new interest..
Raising self fund..

Cultivating self creativity..

Strengthening bond of love among us..


Wedding gift ordered by a customer..

Happy to see others smile on face with cupcakes they got.




Birhtday cupcakes for a little boy


Happy Mother's Day

Unfortunately, we have to off our operation for a while (may be for few weeks-giving a way for clinical posting at Temerloh and semester break).

See you in the next semester Insya ALLAH..

3 comments:

  1. hehe, ramai dah aimir promote cupcake ni... semua berminat. aimir suruh tengok kat blog cutiecuppies.. hurm, kena mintak komisyen ni...hehe...

    ReplyDelete
  2. salam ziarah ke blog fiey...ni shahibul ni:)
    blog saya www.azansubuhkhamis.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. hmm. aimir,kalau mintak komisyen, dah bunyi cam x ikhlas je. huhu. btw, thanx ye. fi, cuti2 ni pon ramai la plak yg nk tempah. tak sampai 24 hours aku buh gambar kat facebuk. dah dapt 3 tempahan. huahua. kerja keras next sem. plus FYP!!!

    ReplyDelete